torsdag 25 oktober 2012

Naturpasset

Idag hann jag plocka ytterligare några kontroller på årets naturpass. Det blev en kort runda i Skändlaberget och vädret hann på fyrtio minuter skifta från sol till hagel till regn och tillbaka till sol! Nu har jag totalt sett hittat 24 av 50 kontroller. Tror jag har till 15e november på mig för att hitta alla och maximera vinstchansen (presentkort i sportaffär - alltid bra att ha!).


Naturpasset har de flesta orienteringsklubbar i Sverige haft i flera år med nya kontoller och/eller områden varje år. Dessutom finns numera något som heter Hitta ut som "min" klubb (Göteborg-Majorna OK) och flera andra anordnar i olika städer. Tror att här har man chansen att leta kontroller fram till december och vinna fina priser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar